Kdo by si myslel, že stačí založit si web a rázem má o dostatečné publikum postaráno, mýlil by se. Tak tomu není a nejspíše už ani nikdy nebude. Pokud tedy dotyčný nevsadí na hodně drahou placenou reklamu nebo na SEO – Praha.
Je tomu tak proto, že si na internet může v dnešní době uložit už pomalu kdokoliv cokoliv. A nejen že je tu taková možnost, ale široká veřejnost tak i činí. A výsledkem je pak to, že je na síti taková změť všeho možného, že se v tom nikdo nedokáže ani zorientovat, natož aby šel na nějaký web najisto.
Zkrátka a dobře se může i to nejlepší, co si jenom laik dokáže představit, ve virtuálním světě nenávratně ztratit. Nezanikne to, ale přesto to vypadá, jako by mnohé z webů ani neexistovaly. Protože je nikdo nenajde. A tedy ani nevyužije.
Jenže weby vznikají proto, aby na ně veřejnost zavítávala, a ne proto, aby někde visely bez zájmu. A proto je třeba hledat cesty, jak ten, který výtvor zviditelnit, jak ho učinit daleko sledovanějším. A takovým způsobem, jak dosáhnout snazší dostupnosti, a tudíž i dosažení vytýčených cílů dané internetové prezentace, je právě optimalizace pro internetové vyhledávače. Jež pomáhá posouvat odkaz vedoucí na dotyčný web právě ve vyhledávačích na přední místa mezi vším nalezeným, tam, kde to má každý z hledajících přímo na očích.
A pokud je místem, kde má být takový web vidět především, naše metropole, Praha – SEO zaměřená právě na toto, ale klidně i nejen toto město pochopitelně existuje. A pokud je web svěřen do rukou odborníků, kteří svému dílu rozumí a jsou ochotni využít své znalosti a zkušenosti i pro blaho ostatních, může být plně uspokojen každý z provozovatelů internetových prezentací. Právě tady ho díky ideální optimalizaci najdou nejsnáze. A ať už je na takovém webu nabízeno vlastně cokoliv, splní tento přesně ty úkoly, jež jsou od něj očekávány. A všichni mohou být spokojeni.